Ginduri negre la inceput de an!

Pentru cei care ma cunosc nu cred ca ar fi o noutate!Sint hotarita sa fac curat in numerele de telefon devenite acum inutile.Primele cu care voi incepe -un vodafone si un cosmote- Au devenit inutile deoarece tu ai vrut asta! Drept pentru care fara sa stii, iti fac pe plac-DECI-DELETE! Apoi tot DELETE id-ul de yahoo mail si alte conturi-CURATENIE! Curatenie in tot ce tine de tine! Involuntar m-ai ajutat sa fac asta! O fi bine, o fi rau?Vom vedea! Bine nu imi este, dar nu am ce face!Accept si ma supun!Multumesc!Multumesc pentru sutul in fund!Pentru trezirea la realitate- sa zicem!Dar nu voi uita niciodata- 1 iunie2009, 23 iulie si 31 iulie-Vama Veche!
Stiu ca urmeaza un an greu!Ca in mod sigur razbunarea femeiei cu mustati nu s-a incheiat!Ca printre cei disponibilizati voi fi cu siguranta!Ce daca esti fina lui Basescu?Nu ai numai drepturi!Nu ti-a fost de ajuns ca m-ai bagat in spital in 2007 ca tu sa iti faci afacerile murdare? In paranoia ei, darima si ucide orice speranta!
2010-Privesc cu groaza spre tine!Nici o raza firava de lumina la orizont! Eu oare chiar nu merit sa fiu fericita?Va pup si va doresc un 2010 superb!Macar pentru voi!Imi pare rau ca atunci pe 29 noiembrie 2007, cind era sa dau coltul, nu am facut-o! Era mai bine pentru multi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog