41 ani, de istorie, istoria Cenaclului Flacara. Am participat si eu la scrierea acestei istorii.
17 septembrie 1973, Bucuresti, Casa de Cultură a sectorului 1 din str Slătineanu nr 16. Adidasi si blugi. Citiva curajosi si un ilustru poet, Adrian Paunescu. O idee, o intimplare, un fenomen.
Da, recunosc, abia peste ani am descoperit aceasta oaza de cultura. Pentru inceput am mers cu parintii. Apoi am reusit si am mers cu gasca de la bloc la Sala Polivalenta din Braila. Nu mai erau bilete la vinzare. De fapt in acele vremuri aveai nevoie de pile serioase ca sa iti poti procura un bilet de 25 lei.


Sala Polivalenta era destul de aproape de cartierul Hipodrom, acolo unde locuiam. Cu parintii am rezolvat foarte usor, singura problema erau biletele. Dar, nu eram singurii adolescenti in aceasta situatie. Zvonurile deja circulau:" se vind bilete la spitalul 3", toti alergam acolo, dar eram doar manipulati. Intre timp, au aparut politistii calare. Ne alergau de la polivalenta la spital si inapoi.Intr-un final, profitind de un zvon si o ambuscada, am reusit sa intru in sala. Intimplarea era in toi. Mi-am notat tot, tot. Am si acum acele notite. Era primavara 1981. Moment in care am primit dezlegarea sa merg la Cenaclu cu gasca. Doar la Galati, la Gala 1000 am mers cu tata(1983). Ii placea si lui.Promit sa continui aceste ginduri,cu toate ca imi este teama ca doamnele care se dau iubitoare de folk si de Cernaclul Flacara, cele care lanseaza zvonuri negative despre unii artisti, de fapt niste securiste vopsite, sa dea iar copy/ paste...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog