Proba de imaginatie

Proba de imaginatie 
De multe ori imi imaginez cum ar fi fost viata multora daca in acel moment X, as fi plecat pe drumul fara intoarcere si nu m-ati fi pacalit sa ma intorc...Nu inteleg nici acum de ce m-am intors! Singurii care ar fi suferit cu adevarat ar fi fost parintii mei si poate frate-miu. In rest, apa de ploaie. Uneori, ma vad intinsa pe o masa, intr-un cosciug neprietenos si vad fetele voastre false, pareti indurerati. Dar in sinea voastra va ziceti- bine ca am scapat! Ingropam niste secrete! Asa ca am dreptate? Vad totusi si vreo 2 fete triste. Iertati-ma ca nu v-am spus tot ce ar fi trebuit pina acum. Ramine totul intre noi! Ne vedem dincolo, cica sufletele se regasesc!
Ce as fi pierdut? Doar un mare prieten pe care l-am cunoscut dupa acest eveniment. El cel care a avut incredere in mine si mi-a intins o mina atunci cind toti ceilalti aruncau in mine cu pietre. Este singurul nume pe care il destainui aici- Vale! El , artistul si Omul! Nu mi-as mai fi cunoscut toti nepotii si nu te-as fi cunoscut pe tine. Nu spun pe cine. In rest, v-as fi lasat fericiti si cu sufletul impacat . Secretele voastre ar fi fost bine pazite. Dar iata ca nu a fost asa! Treziti-va! Visul vostru frumos s-a incheiat. Sint aici sa va stressez, sa va stau in coasta! Nu-i asa Carmen? Te dadeai prietena, chiar sora. Incercai sa ma copiezi pe ascuns dar niciodata nu ti-a reusit! Ai obtinut tot ce ti-ai dorit, poate chiar mai mult. Fara munca, inteligenta, bun simt- doar cu prostitutie. Ceea ce contravine gindirii si educatiei mele.  Inca mai sper ca vei plati intr-o zi si ca roata intoarce. Am rabdare! Astept! Toata viata am facut asta! Sint sigura ca o sa iasa soarele cindva si pe straduta mea. V-am pacalit deci si n-am plecat! Mastile jos! Am facut curatenie printre asa zisii prieteni! Si lista ramine deschisa! Nu va inghesuiti va rog! Cine se baga primul? Curaj!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog