EU nu mai sint EU!

Da,EU cea de acum nu mai este ceea ce era pe 29.11.2007, data cind a murit adevarata EU! Eu cea de acum este o copie total nereusita!Cea de acum traieste degeaba.A pierdut pe cei pe care i-a considerat prieteni, pentru care era sa plateasca cu viata! Singura placere care i-a ramas celei de acum, este muzica folk si fostul Cenaclu Flacara.Atit.Si un adevarat prieten, unul singur, dar cel mai bun. Multumesc Andrei!
De ce? De ce Carmen? De ce Ortansa? De ce Ghita si ceilalti asa zisi prieteni dintr-un anumit partid!De ce mi-ati rapit citiva ani din viata?De ce atita rautate si invidie pe voi?
Azi am plins iar, ca in ultimii doi ani din cei multi pe care mi i-ati rapit voi!M-ati terorizat si mi-ati terorizat familia cu telefoane, amenintari si rautati!V-ati batut joc de munca mea.Nu v-ati atins scopul total.Nu prin prostitutie sau prin simplul fapt ca la un moment dat actualul inca presedinte te-a cununat iti pot garanta o functie, bani, un statut. Trebuie sa mai si gindesti.Dar pentru voi e greu. Nu exista materie prima!Implant nu se poate face!Revin!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog